Idag!! xD

Hej alla! :D
Har inget alls vettigt för mig.. Har kollat på YouTube i flera timmar nu! xD
Så jag skriver ett vanligt "Idag" inlägg, då! ;)
 
Förresten, innan jag babblar om min dag xD , Jag har ju bett er att tipsa om vilka spel jag ska spela, och ni verkar vela att jag ska spela Skräck-SPel.. Jag bara: O.O 
Hehe.. Har alltid varit extra rädd för sånt där, men kanske... Kanske jag vågar det iallafall, ska göra det för er, hörni! ;)
 
Men, idag har jag.. Inte gjort så mycket! xD
Mest spelat, kollat på YouTube och spelat in videos! xD
Förresten, en ny video KOMMER SNART!! xD
Kanske idag! ;)
 
Så missa för STJUTTON inte det!! ;)
 
Jag tänkte göra en video när jag svarar på frågorna från min frågestund! ;)
Efter det.. Tror jag att jag ska starta en ny, speciell grej, som jag inte haft här på bloggen förut! xD
Nämligen "Sanning Eller Konka" ;)
Ja, nu sa jag "Konka" istället öfr "Konsekvens", det är bara failat att säga "Konsekvens" enligt mig! xD
Men det ska jag nog starta, efter svaren från min frågestund! ;)
 
Ahja, blogar mera senare, hejdå!!! xD
 
 

Jag utan Internet eller Wifi... 😝

Kommentarer
Postat av: Pumpkin

Haha, älskar bilden!! XD So True! XD Jag älskar dina Youtube bilder!! c:

Svar: Hehe, jag med! xD
Dizzed och kirby8

2014-03-10 @ 20:00:02

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0