Idag!!!! xD

Hej alla! :D
Blir ett till vanligt "Idag" inlägg ju, ja! xD
Men idag om cirka... 20 minuter eller nåt så ska jag åka till stan!! xD
Så jag kommer inte blogga så mycket till ikväll! xD
.......
..Ja! xD
 
MEN idag i skolan, jag vet inte varför jag berättar dethär, men idag i skolan var min typ.. Värsta fiende eller nåt här, hon (Ja, en hon) var inte sjuk idag och jag säger INTE vem det är! xD
 
Men hon beter sig precis som en Fjortiz!
Jag vet inte om hon är det, men jag antar det! xD
Gamers och Fjortizar hör inte ihop!! Så det är väll en av anledningarna till att jag har något imot henne! xD
Hon Bitch blickar mig nästan hela tiden!! 
 
Ahja, nog om det, glöm inte att jag ska ill stan idag, men glöm inte att kolla in bloggen mera ikväll, då jag kommer att blogga mera! ;)
 
Ahja, bloggar mera senare, HEJDÅ!!! xD
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0