Idag!! xD

Hej alla! :D
Har kollat på YouTube nu i.. 1 TIMME!!! xD
Och så märkte jag att jag måste blogga! xD
För att.. Jag älskar att blogga! xD
 
Men idag var skolan SKIT!
WHAT A SUPISE!?
Nej men, det var extra mycket skit idag! 
Vad pratar du om, Dizzed?  Jo, för det första var det So... Och So är jag skit dålig på!
Det var världens Freakin prov i So, och jag spelade Minecraft hela kvällen igår så jag har inte hunnit träna på det HELLER!
 
Jag spelade typ i säkert... 5, 7 timmar eller nåt, och då kom min mamma och sa
-Har du tränat på provet?
Jag bara: O.O .......
 
OCH så är våran So lärare så sträng!!
Om man typ gör det minsta fel då blir han typ.. Förbannad eller nåt!
Och om man inte hörde vad han sa på genomgången säger han SOM VANLIGT "Då får ni lyssna"
HUR SKA VI KUNNA FOKUSERA PÅ PROVET OM VI INTE ENS HAR HÖRT VAD HAN SA!?
 
Förlåt men...
OCH dethär att han sa åt mig att flytta min bänk mot väggen, och det gjorde jag, med typ.. en centimeter ifrån och då skällde han typ ut mig eller nåt!!
 
Nog med det, ska inte hålla på att tjata här, blir bara lite förbannad själv! xD
Så det var min dag.. Hehe! :D
Nu ska jag fortsätta kolla på YouTube!! xD
Bloggar mera senare, HEJDÅ!!! xD
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad mycket du säger "Skit" :D

Svar: Hehe.. Ja! xD
Dizzed och kirby8

2014-03-19 @ 14:13:36
Postat av: Cutie

Haha, är precis så när jag märker att det är prov nästa dag!! xD

Svar: Haha, Me To! xD
Dizzed och kirby8

2014-03-19 @ 14:14:40

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0