Idag! 😝

Hej alla! 😄
Förlåt för att jag inte har bloggat så mycket idag, det är FetTisdag eller nåt idag, så jag har varit upptagen för det mesta idag! 😝

Iallafall, idag var det långdragna i skolan (Yay! 😒) och vi hade idrott! 

Låt mig först bara säga, jag är USEL på idrott! 😝

Hur kan... Joggare.. Tränare.. Helt enkel indrottsmänniskor orka att träna varje dag? 😝
Jag blev bara utmattad av uppvärmningen... 😅

Fast.. Det kanske är lite skillnad mellan Gamers och.. Indrottsmänniskor! 😝

Ahja, ska spela in en video som kommer up på YouTube sen! 😝

Bloggar mera senare, HEJDÅ!!! 😝😝😝






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0