Grejen Med Stora Tröjor! xD

Hej alla! :D
Igår köpte jag en ny tröja!! xD
Självklart råkade jag ta fel storlek så tröjan är typ... Lika stor som ett hus eller nåt..
Men det är jag nästan glad för!
 
Grejen med stora tröjor är att...
...Dom är fuffiga (eller vad man nu säger! xD ) 
...Dom är sjuukt mysiga! Perfekta för lov och helg dagar! xD
...Man ser inte alls tjock ut i dom!! :D
 
Även om jag inte vågar ha den i.. Typ skolan eller nåt, så är tröjan Awesome! xD
Man växer i den, är det inte så man säger? ;)
 
Ahja, nog om det! xD
Bloggar mera sernare, HEJDÅ!!! xD
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0