Godnatt…. Typ!! xD

Hej alla! :D
Imorgon är jag tillbaka i skolan, är förkyld och har varit hemma dagarna innan, men nu blir jag tvungen att gå till skolan imorgon iallafall... -.- 
 
Ahja, nu tar jag upp en sak jag har sagt tusen gånger innan, men nästa video kommer snart!!! xD
Den kommer nån gång i veckan!! xD
 
Så missa för STJUTTON inte det! ;)
 
Ahja, imorgon efter skolan ska jag.. typ spela spel på datorn.. Hehe "Nörd" xD
Och redigera min nya Spel Video! :)
 
Ahja, nog om det! xD
Bloggar mera imorgon, HEJDÅ!!! xD
 
 

Dagens YouTube bild!! 😝 Så Gadamn sant för mig!! xD. Pewds and Cry Its mine!!! 😈😝

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så du gillar Gamer Boys, va? ;) Cry och Pewds! :D

Svar: Hehe.. Ja, Gamer Boys!! xD
Dizzed och kirby8

2014-03-11 @ 22:00:19
Postat av: Pumpkin

HAHAHA!!! XD Pewds!! XD han liknar dig!! c: XD

Svar: Hehe.. Tack! xD
Dizzed och kirby8

2014-03-12 @ 18:29:54

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0