Godnatt Tror Jag!! 😝😝😝

Hej alla! 😄
Det är SÅ sent nu, gjorde nyss läxa! 😒
Jag HATAR läxor, VARFÖR måste man ha dom, vi har det liksom nog jobbigt med skolan, men när man kommer hem och är fri är man tvungen att göra skit läxan!!!
Sen när man äntligen är klar med läxan så måste man sova eftersom det är så sent! 😒

Känner Du igen Dig? 

Ahja, jag vet faktiskt inte vad jag har gjort mer idag än läxan, och hållit på med datorn, jag tror att jag håller på att bli en datanörd faktiskt!! 😝

Jag håller på med datorn nästan hela tiden!! 😝

Fast då spelar jag eller kollar på YouTue hela dan! 😝

Ahja, måste gå nu, hejdå!!!! 😝😝😝

Vet, har redan lagt upp denhär, men jag orkar inte hitta någon annan. Och så är den SÅ JAG!! 😝😝😝

Kommentarer
Postat av: Pumpkin

Håller så med dig, läxan är skitdålig! -.- Jag älskar förresten den bilden!! :3 XD

Svar: JA!! xD Tack! ;)
Dizzed och kirby8

2014-03-06 @ 12:17:30

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0