Godnatt... (Tror jag! xD )

Hej alla! 😄
Jag Ă€r förkyld, sĂ„ imorgon kanske det inre blir nĂ„gon skola för mig heller!! 😈
Men man vet ju aldrig.. 😐
 
Är sĂ„ trött över att det Ă€r Tisdag imorgon, jag vill att det ska vara helg!!! 😝
Liksom.. Jag vill spela data spel och se pĂ„ YouTube hela natten istĂ€llet för att sova! 😐 😝
 
Men jag ska klara av skolan denhĂ€r veckan ocksĂ„! 😈
Förresten, det kommer SNART en ny video!!! đŸ˜±đŸ˜
Svaren pĂ„ FrĂ„gestunden OCH nĂ€sta Spel Video!! 😝
 
Sen kommer jag att starta nĂ„t med "Sanning Eller Konka" ocksĂ„!!! 😝😝😝
 
SĂ„ missa inte det! 😉
 
Ahja, bloggar mera imorgon, hejdĂ„!!! 😝
 
 

Skola och Skit imorgon, men denhĂ€r bilden kan kanske muntra upp? 😉 
Det dĂ€r Ă€r förresten SÅ jag!!! 😝😝😝
Varenda gĂ„ng te. x  Paolina (Min BFF) ramlar eller slĂ„r sig kan jag inte sluta skratta!!! 😂 Men nĂ€r jag rĂ„kat tappa min mobil blir jag förkrossad!!! đŸ˜±đŸ˜
 

Kommentarer
Postat av: Pumpkin

HAHA!! XD Jag ser det framför mig, Att Paolina ramlar o slÄr sig eller nÄt o du bara stÄr dÀr och skrattar!! XD Sen rÄkade du tappa din mobil och du blir helt förkrossad!! XD du kanske inte fatta nÄt vad ja sa, inge förstÄr vad som hÀnder i mitt huvud!! XD

Svar: Ah, samma hÀr!! xD Ingen fattar typ vad jag sÀger, inte ens Paolina ibland! xD
Dizzed och kirby8

2014-03-11 @ 13:44:22
Postat av: Paolina

Sant😒😂

Svar: Hehe! xD
Dizzed och kirby8

2014-03-11 @ 22:14:17

Kommentera inlÀgget hÀr:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (det Àr bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du sÀga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jÀtteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0