Godnatt… Tror Jag!! xD

Hej alla! :D
Varenda kväll, så brukar jag nästan alltid se på YouTube!! xD
Just nu ser jag på Cryaotics Lets Play: CatherineVideos! ;)
Den är i olika delar, han har lagt upp typ 16 eller nåt, och jag ör på Del 9 så, haha, har mycjet kvar att se!! xD
 
Och så ser jag SÅKLART på en massa PewDiePie!! xD
Några av er kanske undrar varför jag nästan alltid skiver om dom och lägger upp en massa bilder på dom?
Men det är för att jag är ett så stort fan av dom båda!! xD
Och jag kan inte sluta, haha!! xD
LET IT GOO, LET IT GOOO!! CANT HOLDING BACK ENY MOOOORE!!!!! xD
 
Men.. Iallfall!! xD 
Så börjar skolan imorgon IGEN.. Yay!! -.-....
Men PåskLov är det ju inte så långt till! ;)
HAHAHAA!!!! xD
 
Men iallafall, när jag kollade på spelvideos på YouTube (För det gör jag typ.. ALLTID!! xD ) så kom jag på att.. Jag måste ju göra klart min nästa spelvideo snart!! xD
Jag är ju en YouTube Gamer!! xD
 
Och så kommer såklart veckans Super Lördag snart! ;)
Den har varit klar sedan länge, men jag har bara inte hunnit att lägga upp den!! xD
Men nu måste jag sova.. VILL KOLLA PÅ MERA YOUTUBE!! xD
Haha!! xD
Ahja, Bloggar mera imorgon, Goddnatt Hörni! ;)
HEJDÅ!!! xD



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0