Godnatt…. Tror Jag!! xD

Hej alla! :D
Snart måste jag gå och lägga mig!! NEEJ!!!
Vill vaa uppe hela natten och kolla på YouTube!!! xD
Jag blev så besviken när jag insåg att det var skola imorgon!!!
VARFÖR!?!?
Helgen har ju nyss börjat!! Det kan inte vara Söndag... NEJ!! 
Ahja, Vill bara säga att nästa video kommer snart! ;)
 
OCH, jag har märkt en sak som jag blir riktigt störd på, sånna som skriver hat!
Sånna som inte tycker om PewDiePie och skriver än massa hat kommentarer!!
Visst, alla har rätt till sin.. "Egna åsikt" men sånna personer hackar på alla som försöker försvara Pewds också!!
PewDiePie är iallafall, för mig, världens bästa YouTubare!! xD
 
Och det tycker också alla andra Bros!! xD
Men man ska egentligen inte bry sig om haters, det är bara Barrels!! xD
Medans vi, Bros, älskar Pewds, utan honom skulle jag inte vara lika glad som jag är idag, och så är det för många andra också! xD
 
Helt enkelt, dom som inte tycker om Pewds, är en BARREL, medans dom som gillar Pewds, är en BRO! xD
BroArmy!! xD
 
Hur kom vi egentligen till dethär? Skulle egentligen bara säga typ.. Godnatt eller nåt! xD
Ahja, glöm förresten INTE min video som släpptes igår natt, scrolla ner så hittar ni den! xD
 
Ahja, bloggar mera imorgon, godnatt hörni! ;)
HEJDÅ!!! xD
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0