Godnatt.. Tror jag! xD

Hej alla! :D
Har varit lite sådär idag... Mest på grund av SKOLAN!!!
Men snart är det helg så.. Ja, det blir kul, hehehe... ;)
 
FÖRRESTEN, i helgen eller så ska jag göra min nästa SpelVideo!! xD
Som kommer upp snart! ;)
Shit, har väldigt mycket att göra för SpelVideos nu när jag tänker på det! xD
Jag ska göra Quiz, TjejSPel (Som ni ville att jag skulle testa! xD ), Nästa Drago Adventure.. Och SkräckSPel, Ja....
Har varit mycket snack med att jag ska göra en SkräckSpels video och ärligt.. Jag tror inte att jag vågar!! xD
Haha, nej.. Men jag ska, Jag SKA göra en Skräck SPels Video (Eller hur man nu ska kalla det! xD )
 
Och snart kommer till och med svaren till Frågestunden också!!! xD
Så mycket blir det, ja! ;)
 
Jag har förresten märkt en sak.. Jag lägger upp SKit mycket YouTube bilder här på bloggen! xD
Men jag älskar dom bilderna, och det verkar ni också! xD ;)
Och.. Vem gillar liksom inte YouTube? xD
 
Ahja, imorgon blir det garanterat mer roliga inlägg! ;)
Men jag bloggar mera imorgon, hejdå!!! xD
 
 
Jag.. Har redan lagt upp denhär bilden, va? xD
Men jag älskar den!! xD Det är SÅ jag!!! xD
 

Kommentarer
Postat av: Cutie

Haha, älskar dina YouTube bilder! xD Tröttnar aldrig på dom!! c:

Svar: Hehe, samma här!! xD
Dizzed och kirby8

2014-03-12 @ 21:39:03

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0