Godnatt… Tror Jag Iallfall!! xD

Hej alla! :D
Inte så bra uppdatering idag igen, jag vet, förlåt! xD
Det har varit lite mycket med dendär SKIT skolan, förlåt!! xD
 
Jag sa ju igår att det skulle bli roligare inlägg idag, men jag va ju med Paolina idag, så har inte riktigt haft tid! :)
Men hursomhelst, imorgon kommer det ett speciellt inlägg, vill ni veta om vad? Det får ni se då! ;)
 
Men det är iallafall ett speciellt inlägg, som man både kan läsa bara för att man är intresserad av det, för att man vill eller för att det kan hjälpa en! xD
 
Ahja, helt enkelt: Bättre uppdatering imorgon!! xD
Förlåt återigen för så dålig uppdatering idag, har till och med fullt upp med den nya vieon som kommer upp snart! ;)
 
Ahja, bloggar mera imorgon, godnatt hörni! ;)
HEJDÅ!!! xD


Haha, ja, True! xD
MWOHAHAHAAA!!!!
Ja... Jag måste verkligen gå och lägga mig nu..


Kommentarer
Postat av: Pumpkin

Vi förstår dig, du har mycket med skolan, det är ju nu i 6:an man måste vara extra duktigt! ;) Men du behöver inte säga förlåt, det finns jätte många bloggare som uppdatering MYCKET mindre än dig! Och du bryr dig om oss, du är BÄST!! XD

Svar: Aww, TACK!! xD Ja, det är mycket med skolan, men jag tar det lugnt! xD (Även fast jag inte har bra betyg alls! xD ) Och förresten.. TACK!! xD
Dizzed och kirby8

2014-03-25 @ 22:37:52
Postat av: Pumpkin

Går du i 6:an förresten? Jag antog det eftersom du skriver att du e 12 år!

Svar: Haha, ja, det gör jag! xD
Dizzed och kirby8

2014-03-26 @ 14:14:39

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0