Godnatt… Antar Jag!! xD

Hej alla! :D
Det har varit mycket idag, har inte hunnit med att göra klart videorna, så dom kommer tyvärr imorgon istället!
Alla behöver en rast nån gång, så är det bara! Om man tar en rast och vila lite så blir det bättre jobb efteråt! :)
Förstog du inte vad jag sa? Du förtsår en dag! :D
 
Jag har förresten märkt en sak, När jag ser en av Crys videos blir jag alltid glad! :D
Jag vet inte varför.. Blir det bara, Han är så.... Perfekt! xD
Kan man bli kär i en YouTubare? Antar det! xD
Att man kan bli kär i nån man inte riktigt mött i verkligheten.. Men man bara vet! :D
 
Hursomhelst, när jag ser på en av Crys videos, och te. x min syster pratar där utanför med nån och jag knappt hör något, blir jag förbannad!! xD
 
Jag vill bara skrika "TYST, Jag försöker se på Cry här!!".
 
Samma sak med PewDiePie förstås! xD
 
Vad är det jag pratar om, skulle egentligen bara berätta att nästa video kommer snart, men börjar istället berätta om YouTubers!! xD
 
Ahja, måste gå nu, är så trött, godnatt höni! xD
HEJDÅ!!! xD
 
 

Kommentarer
Postat av: Pumpkin

Haha, känner också så, med YouTubare alltså! XD

Svar: Haha, me to! xD
Dizzed och kirby8

2014-03-16 @ 08:28:14
Postat av: Cutie

Neej, skriv mer!! :D Skriv mer om YouTubers, dom inläggen är så bra!! c:

Svar: Aww, Tack! :D Kanske sk göra det mera! ;)
Dizzed och kirby8

2014-03-16 @ 08:28:49
Postat av: Anonym

Längtar till nästa video, dom är asbra ju!!

Svar: Aww, TACK!!! xD
Dizzed och kirby8

2014-03-16 @ 08:29:29

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0