Godnatt… Antar Jag!! xD

Hej alla! :D
Veckans Super Lördag video kommer imorgon istället, det blev nåt fel när jag skulle lägga upp den idag, ofcourse.. -.-
 
Förresten, imorgon ska jag på PRAO hos min moster!! :D
För er som inte vet vad Prao är för nåt, så är det att man provar på jobb istället för att gå i skolan!! xD
Vissa säger att jobb är.. Jobbigare än skolan, men jag håller inte med!! xD
FREE FROM SCHOOL, BITCHES!!! >:)
 
Emm, Ja, hehe! xD
En annan "kul" grej som ni kanske inte visste om mig är att PewDiePie är min förebild!! :D
Tror jag.. Vet faktiskt inte!! xD
Men jag är iallafall.. PewDiePies STÖRSTA FAN!!! :D
 
Visst, han hoppade av skolan, men han gjorde det för att förverkliga sin dröm, vilket han lyckades med! ;)
Han är sig själv, gör allt för sina Bros (Fans) och.. Riktigt bra förebild!! :D
IM A BRO!!!! xD
 
Ahja, det var det, hinner inte blogga mera, nu när helgen är slut så måste man ju sova tidigt.. -.-
Ahja, bloggar mera imorgon, godnatt hörni! ;)
HEJDÅ!!! xD
 
 
Haha, min reaktion om nån skulle fråga det!! xD



Kommentarer
Postat av: Britta

Inte direkt "ingen skola" för mig för jag praode i skolan hos 3:orna.
Men det var kul iallefall! :D

Svar: Haha, ja!! xD
Dizzed och kirby8

2014-03-31 @ 21:59:40

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0