Frågor!!!! xD

Hej alla! :D
Jag är alldeles utmattad, jag har hållit på att spelat in massor av videos, som kommer upp snart! ;) :)
 
Ahja, idag var skolan Skit, långdag, TISDAG (Betyder hur långt kvar som helst till Fredag!!), Tråkiga/Jobbiga lektioner och.. ALLT!!! xD
 
Ahja, tänkte svara på flera frågor, SOM INTE ÄR FRÅN FRÅGESTUNDEN!! xD
Varför? FÖR ATT JAG ÄLSKAR ATT SVARA PÅ FRÅGOR!!! xD
 
1. Är Du Verkligen En GAMER!?
 
Svar: Ja, det är jag! Game Its My life!!! xD
 
2. Betyder Det Att Du Är En Nörd?
 
Svar: Whata? xD Ne..Nej, jag tror inte det iallafall! xD
 
3. Vilka Spel Är Bäst? (Ett För Datorn, Ett För Mobilen, Ett För TV)

Svar: Har olika favoritspel, men jag skriver några av dom! xD
Datorn: Drago Adventure!! xD Ni kan hitta spelet HÄR!
Mobilen: Bad Piggies!! xD
TV: Super Mario Bros/Dizney infinity (Kan inte välja!! xD )
 
4. Varför Just Dom Spelen?
 
Svar: För att dom är AWESOME!? xD
 
5. Vilka Är Dina Favorit YouTubare?

Svar: Jag vet inte hur många gånger jag har svarat på just den frågan! xD
Men det är PewDiePie och Cry!! xD
 
 
Hehe, Cry!! xD
 
 
6. Varför Just Dom?

Svar: Varför INTE dom? Dom är ju AWESOME!! xD Och Gamers, som jag!! xD
 
7. Beskriv Din DrömKille!

Svar: Är det ens en fråga?? xD Ahja, personlighet typ... GAMER, DjurÄlskare, Älskar att göra videos, Avundsjuk när jag pratar med någon annan (För att det är SÅ gulligt!! xD ) Och.. Ärlig, Typ!! xD
 
8. Är Du Hela Tiden Helt Ärlig Mot Dina Vänner?

Svar: Nepp! xD Men vem är det ens? Alla ljuger nån gång! xD
 
9. Ditt Drömjobb?

Svar: Djurskötare, Konstnär, Författare, SERIETECKNARE eller Skådespelare (För att jag ska för sjutton vinna en Oscar!! xD ) 
 
10. DIN Personlighet?
 
Svar: GAMER, OND!! >:) Djurälskare, Galen och Barnslig!! xD
 
 
Det var alla.. "Frågorna" hoppas ni blev nöjda!! xD
Bloggar mera senare, HEJDÅ!!! xD
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0