Frågor - Om Mig! xD

Hej alla! :D
Har inget för mig, ville blogga, så jag kommer att svara på några Random frågor ingen.. Ens har frågat mig! xD
Men det är kul att svara på frågor, DOMHÄR FRÅGORNA ÄR INTE FRÅN FRÅGESTUNDEN, det är bara några frågor om mig! xD
 
1. Vad Är Ditt Riktiga Namn?
 
Svar: Denise Houdi! xD Men på Internet använder jag Dizzed! ;)
 
2. Vilka Är Dom Bästa YouTubarna Enligt Dig?

Svar: SÅKLART PewDiePie och Cry!! xD PewDiePie är bara.. Awesome, men Cry är nog min favorit just nu!! xD
 
 
3. Vad Är Din FavoritMat?
 
Kött, Potatis och.... VÅFFLOR!!!!!!!! xD
 
4. Vad Är Din Favorit Dessert?

Svar: Kan inte så många.. Men NÄSTAN vad som helst med glass eller godis! xD
 
5. Beskriv Dig Själv Med 3 Ord!
 
Svar: Ond, Gamer, GALEN!!!! xD
 
6. Vem/Vad är din drömkille?

Svar: Vet inte.. Men personlighet: Ärlig, OND!! xD Gamer (Som jag! xD ) Barnslig, GALEN.. Nästan som jag eller nåt! xD Vet inte! xD
 
7. Vad Skulle Du Välja? Smink Eller Spel?
 
Svar: SPEL SÅKLART!!! xD Skit i sminket! Game Its My Freaking Awesome Life!! xD
 
8. Vad är dina Favorit Djur?
 
Svar: Hundar, Vargar, Elefanter och Ödlor!! xD
 
9. Vill du ha ett husdjur? Vadå för nått?

Svar: Har redan 13 katter! xD (Men Det är mammas, jag har bara 2 av dom, Mio och Knout!) Men jag skulle helst vilja ha: En kameleont, fiskar, HÄST, En HundArme, en elefant, mina katter Mio och Knout och en tam varg!! xD
 
10. Vad Är Din Dröm?
 
Svar: Oj, har många drömmar!! xD Men att campa ute i skogen, Bli accepterad för den jag är, ta över världen!! >:) och mer! xD
 
 
Det var alla frågor, om ni vill skriva sånna frågor och svara på dom själv så är det OK, men kom bara ihåg att det var jag som "Startade" frågegrejen! >:)
 
Ahja, bloggar mera senare, HEJDÅ!!! xD
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Pumpkin

Är din dröm att ta över världen? förvånar mig inte! xD

Svar: Haha, Ja!! xD
Dizzed och kirby8

2014-03-01 @ 16:47:49
Postat av: Sweet

Nu hatar jag bara mig själv!!! förlåt för att jag skrev att du borde hålla på med smink och försökte ändra dig, du är en underbar person, förlåt så mycket!! ;( :(

Svar: Hatar också mig själv.. Men inte på grund av dethär..
Dizzed och kirby8

2014-03-01 @ 16:50:02
Postat av: Cutie

Pewds=Paolina Cry=Dizzed!! xD Så tänker jag alltid när jag ser dendär videon!! xD

Svar: Haha!! xD Bra, för Cry är min favorit!! xD >:)
Dizzed och kirby8

2014-03-01 @ 16:52:26
Postat av: Pumpkin

Haha, Cutie så rätt! xD Trodde jag var den enda som tänkte så! XD Dom har (nästan) samma personligheter och sånt! XD Damn, Dizzed, kan du inte göra en spelvideo med paolina?

Svar: Haha! xD Men med spelvideon vet jag inte, själv skulle jag vilja det, men det beror på vad Paolina tycker! ;)
Dizzed och kirby8

2014-03-02 @ 00:50:14

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0