Frågestunds Video Kommer Snart!! xD

Hej alla! :D
Jag har inte bloggat så mycket tidigare idag hehe.. Fortfarande på grund av alla spel jag spelar hela tiden! xD
MEN snart kommer nästa video!! xD
Svaren till Frågestunden!! xD
 
Och så är det tänkt att veckans Super Lördag ska komma upp idag, hehe, vet ännu inte vilken Challenge jag ska göra denhär veckan så tipsa gärna mera! xD
 
Vad Har Du gjort Idag Då, Dizzed? Jo, jag har spelat spel, tittat på Youtube och lyssnat på musik, hehe, My Day! xD
 
Dendär känslan också när man lyssnar på en låt som beskriver EXAKT ens situation!
 
Men snart kommer nästa video, eller så kommer den inatt, skule inte förvåna mig, brukar nästan alltid släppa en ny video typ kl. 10 på natten!! xD
 
Så missa INTE DET!!! ;) xD
 
Ahja, måste gå nu, tänkte att jag måste hinna spela in videon så den blir klar snart! xD
 
Bloggar mera senare, HEJDÅ!!! xD
 
PewDiePie är bara.. Bäst! xD
Han är den bästa YouTubaren NÅNSIN!! xD
Han och Cry förstås! xD

Kommentarer
Postat av: Pumpkin

Du har lite fel där, DU, Pewds och Cry är dom bästa YouTubarna NÅSIN! ;)

Svar: Aww, TACK SÅ HIMLA MYCKET!!! xD
Dizzed och kirby8

2014-03-16 @ 08:31:14

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0