Förslag På Spel? ;)

Hej alla! :D
Har nyss gjort klart min första SpelVideo, den kommer senare idag! ;)
Och vad som mer kommer senare idag är veckans Super Lördag!! xD
Återigen på en Söndag.. Men...
 
Ahja, Vill bara säga också att min första SpelVideo.. Jag trodde den skulle bli bättre.. Men det blev den inte!
Den vart.. inte alls bra, men det är min första, så... Ja! xD 
Skulle ändå vara tacksam om du såg den! xD
Den kommer som sagt upp senare! ;)
 
Aja, det är inte det jag ska babbla om nu, det är så att.. Jag behöver Spel Förslag till mina andra spelvideos (Som kommer garanterat bli MYCKET bättre) Så om du vet nåt spel som är roligt eller så, så kommentera det spelet så ska jag göra en spelvideo av det! xD
Så får ni se min reaktion på det! xD
 
Det kan vara alla möjliga spel, BarnSpel, TjejSpel, Quiz, Action, Äventyr, DampSpel Till och med spel på Mobilen, för nu vet jag hur man kan spela in en spelvideon via mobilen!! xD
 
OBS jag är livrädd för skräckspel.. Jag kan typ inte spela det, men det är ändå kul att se sånna videos, så ni kan gärna utmanna mig att spela ett skräckspel också.. Jag... Ska försöka att klara av ett sånt spel då! xD
 
 
Så kommentera Spel förslag, behöver eran hjälp, Tipsa om vilket spel ni vill, så gör jag en spelvideo av det!! xD
 
Det kan vara vad som helst, så kommentera, kommentera, KOMMENTERA!! xD
 
 
Vet inte.. Vilken annan bild jag skulle ta! xD

Kommentarer
Postat av: Pumpkin

Tjej Spel!! XD sånna här med meakup, för du vet ju typ ingenting om smink (inge ila ment) så det skulle vara skitkul! XD och Papas spel (om du vet vad det är) man har en restaurang och så! XD Papas korvhak eller nåt! XD c:

Svar: Hehe tack.. Tror jag! xD Men tack för speltipsen, tipsa gärna mer! ;) xD
Dizzed och kirby8

2014-03-09 @ 12:42:26
Postat av: Anonym

Ja, spela gärna skräckspel!! Det e så kul att se andras reaktioner nä dom skiker och blir rädda!

Svar: Hehe.. ok, kanske ska våga det! xD
Dizzed och kirby8

2014-03-09 @ 13:04:17
Postat av: Cutie

Skräckspel, det är skitkul! >:3 men annars Bomberman spel! :3

Svar: Ah, tack! :D Ge gärna fler förslag, behöver så många som möjligt! xD
Dizzed och kirby8

2014-03-09 @ 14:34:48
Postat av: Anonym

Gör Quiz, det är inte så många som gör spelvideos av quiz, och då lär vi känna dig bättre! :) eftersom då vet vi vad du gillar o så, skulle va kul! ;) :)

Svar: Haha, ok, det verkar ju kul! xD Tack för tipset, tipsa gärna mer! ;)
Dizzed och kirby8

2014-03-11 @ 10:15:12

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0