Du Duger Som Du Är! :)

Hej alla! :D
Nyss var jag och Mich (Min Storasyster) och gick till affären.
Jag köpte en Coca Cola! xD
Jag tycker inte om läsk, men du vet.. YOLO!
 
Och faktiskt, så har jag aldrig riktigt druckit "Coca Cola" förut, förutom med en massa mentos i munnen... xD
Men nog med det, jag tänkte köra till med ett till sånt här "Allvarligt" inlägg! xD
 
Att man ska accepteras för den man är! ;)
Och kanske, du som läser dethär, tycker att du själv är ful? Det är du inte, det är jag SÄKER PÅ!
För att nej, man måste inte vara pinsmal som typ.. En tandpetare eller nåt, man måste inte ha långt, blondt hår (Enligt tjejer ;) ) eller att an måste ha blåa ögon och typ.. Världens maffia stora läpparna EVER!!
 
Fattar till och med inte dethär med att alla vill ha skit stora "Läppar", visst, det är ju snyggt på vissa, men jag vill helst ha typ.. Så smala läppar som möjligt! xD
 
Och att alla vill ha hur röda läppar som helst.. Det vill inte jag, jag vill ha typ.. Hudfärgade läppar eller vad man nu ska kalla det, haha! xD
 
Ahja, man måste inte se ut som en.. Typ Barbie Docka eller nåt, man är fin precis som den man är! xD
 
Te. x om du har glasögon, och tycker att det är fult, det är det inte, tvärtom, jag tycker att det är riktigt.. Gulligt med glasögon! :D
Ibland önskar jag att jag... Typ hade dålig syn och själv hade glasögon! :D
För att det är så gulligt! xD
 
Av någon anledning lyssnar Mich på musik från Frozen.... YES, tänker jag bara!!! xD
Dels för att Frozen låtarna är bra, och för att då känner jag mig inte lika barnslig längre, eftersom jag tycker om Dizney filmer!! xD
Ja, jag tycker om Dizney filmer, dom är så gulliga!! Och dom har Awesome skurkar!! >:)
 
Varför pratar jag om Dizney nu? Det hade tänkt att bli ett allvarligt inlägg men.. Nej, nej! xD
Ah, Dizzed, du är SÅ barnslig!!  Ja, ja det är jag! ;) xD
 
Men hursomhelst, dethär med utseendet, du får se ut som du vill! ;)
Om man är tjock, Who Cares?? xD
Jag tycker att man är extra fin om man är tjock, vet inte varför, tycker bara om tjocka människor, OK!? xD
Men vem vet.. Du kanske inte är så tjock som du tror, faktiskt! ;)
 
Te. x jag tycker att jag är skit tjock.. Men vilken tonårstjej tycker inte att man själv är tjock liksom?? xD
Mina armar är skit tjocka, men jag bryr mig inte om det! ;)
 
Och att alla tjejer, det finns tydligen en regel, att alla tjejer ska ha på sig "Linnen" väldigt, väldigt ofta, har ni märkt det? xD
Själv tycker jag att linnen är helt obehagliga, jag gillar stora tröjor!! xD
 
I skolan (Och alla andra dagar) så har jag på mig typ... En tröja med Bad Piggies på, en hund, nån spel karaktär, eller nåt sånt! xD
 
Känner mig ibland som en kille.. Haha! xD
 
Helt enkelt: Du duger precis som du är! ;) Försök inte ens att ändra dig, jag kan redan nu säga att det är omöjligt! ;)
 
Ahja, bloggar mera senare, HEJDÅ!! xD
 
 
Alltså seriöst.. Vilken annan bild ska jag ta? xD

Kommentarer
Postat av: Pumpkin

Ahahaha, du är små rolig! :D Det är så himla bra att du skriver såna här inlägg, och mitt i slänger in nåt som inte alls hör till vad du egentligen ska skriva om! XD Du är bäst, glöm aldrig det! c:

Svar: Aww, TACK!! xD Hehe.. JA! :D
Dizzed och kirby8

2014-03-26 @ 18:37:06
Postat av: Pumpkin

Jag menar SÅ rolig, inte små rolig, haha! XD

2014-03-26 @ 18:38:06
Postat av: Cutie

haha, dizzed du e så rolig! :D

Svar: Its who I am! xD
Dizzed och kirby8

2014-03-26 @ 18:38:35
Postat av: Anonym

Så himla grym tjej du e asså, så bra att du gillar Disney filmer, och vågar erkänna det! :D

2014-03-26 @ 18:39:31
Postat av: Coca Colan

HUR KAN DU INTE TYCKA OM LÄSK!?

2014-03-26 @ 18:40:03
Postat av: Anonym

Bra att en i min ålder också gillar Disney filmer, haha, känner sig inte lika barnslig nu!

2014-03-26 @ 18:40:58

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0