Du Är Bra Som Du Är!! xD

Hej alla! :D
Tänkte skriva ett till sånt här "Seriöst" inlägg, ni verkar gilla dom så.. Ja! xD
Men dethär är till er som har måt dåligt eller mår dåligt! xD
 
Jag vet att det är tufft, vad som än har hänt! Det kan kännas som om allt bara fightar mot dig, men var bara stark, hur svårt det än är, du är bäst precis som du är, du är Awesome precis som du är! xD
 
Allt känns bara hopplöst, men allt kommer bli bättre, även fast man själv inte tror det, allt kommer bli bättre, tro mig! xD
 
Har själv gått igenom vissa riktigt tuffa tider, visst, dom flesta säger att man ska vara sig själv men ibland är det inte så himla lätt som alla tror, det känns som om man inte får några vänner alls, men man ska var sig själv iallafall, jag har hellre några RIKTIGA vänner än många vänner som inte ens accepterar en för den man är!
 
Ibland är det bara bättre att själv inse vad man är! Man känner sig helt vilsen om man inte vet vem man riktigt är, det är bara att erkänna för sig själv att man är en te. x Gamer, eller en Nörd, eller.. Vad som helst! Det känns mycket bättre när det är gjort! :) 
 
Och dethär, som jag är riktigt störd på, att alla säger att bara för att man har glasögon, finnar (vilket nästan alla har) tandställning, älskar att läsa, sitter vid datorn nästan hela dan, gillar att plugga, bara för att man är en sån betyder det inte att man är en nörd!? Ehh... Jo, det gör det! 
Men Dizzed, var inte så taskig nu! Jag menar inte heller att vara taskig, vad är det för fel på att vara en Nörd?
Det är inget fel på det, det är bara alla männsikor som har missupfattat det ordet!!
 
Jag tycker själv att dom flesta Nördar är mycket snällare och gulligare än dom flesta andra människor jag känner! 
 
Ahja, nog om det! Iallafall, om du mår dåligt, allt blir bättre, du är bäst som den du är!! Glöm inte det! xD
 
Ok, litet.. Random inlägg, ja! xD Hehe, har inget att göra! xD
Ahja, måste gå nu, HEJDÅ!!!! xD
 
 
Vet inte vilken annan bild jag ska ta! xD

Kommentarer
Postat av: Pumpkin

Åhh, vilket bra inlägg! :D du får mig alltid att må bättre! DizzedArmy!! XD

Svar: Aww, TACK!! xD DizzedArmy ja! :D xD
Dizzed och kirby8

2014-03-16 @ 20:30:03
Postat av: Cutie

Tack för att du skrev dethär inlägget, känner mig mycket bättre nu, du är bäst! c:

Svar: Nej, Tack DU som kommenterade!! :D ;)
Dizzed och kirby8

2014-03-16 @ 20:30:34

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0