Cry och PewDiePie!! xD

Hej alla! :D
Fick en fråga från en.... Anonym!? xD
Ahja, den var såhär:
 
 
Så jag tänkte svara på den.. hehe! xD
 
Men YouTube... Är ju bara bäst!! xD
 
Men varför jag ser just Cry Och Pewds (PewDiePie) är för att... DOM ÄR AWESOME!! xD
Alltså, varenda gång jag är nere, ledsen eller arg, så slår jag bara upp ett YouTube-Video av nån av dom och det gör mig ALLTID glad igen! xD
 
Hur jag än känner mig, hur jag än mår, så får dom mig att le! xD
Nu kanske det bara låter.. Fel, men alltså.. Ni förstår om ni börjar titta på deras videos (Om ni inte redan gör det! xD )
Dom är bara Awesome! xD
 
Jag vet att jag inte riktigt "Har träffat dom på riktigt" men.. Dom känns ändå som några av mina bästa vänner! xD
Vet att det kanske låter konstigt, men dom är bara bäst! :)
 
Och så är dom Gamers! ;)
Även om PewDiePie pratar engelska istället för svenska, och även om Cry inte kommer visa sitt ansikte, så är dom ändå bara BÄST! xD
 
Jag vill nästan inte att PewDiePie pratar svenska i sina videos (Även om han gör det när han får damp! xD ) för att han är svensk, och jag vill inte att Cry ska visa sitt ansikte, jag gillar dom precis som dom är! xD
 
Älskar att PewDiePie pratar engelska, och blivit den största YouTubaren i hela världen! xD Och "Mysteriumet" med hur Cry egentligen ser ut! xD
 
 
 
Japp, det är sant! xD
 
Ahja, nog om det, bloggar mera senare, HEJDÅ!!! xD
 

Kommentarer
Postat av: Pumpkin

SNÄLLA gör fler såna här inlägg, dom är BÄST! :D Pewds är min favorit YouTubare faktiskt! XD Pewds och du, är dom bästa YouTubarna nånsin! XD

Svar: Aww, Tack! xD Ok, jag kan kanske göra fler sånna här inlägg, vi får se!! xD
Dizzed och kirby8

2014-03-06 @ 15:39:54
Postat av: Cutie! :3

Grymt inlägg, gör gärna fler om YouTube, I Like Them! :3 xD

Svar: Ah, tack! :D
Dizzed och kirby8

2014-03-06 @ 16:13:00

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0