Challenges Tips?? xD

Hej alla! :D
Idag är det Torsdag som ni.. Säkert vet! xD
MEN, det betyder att det snart är Lördag, och att det snart är Lördag betyder nästa Super Lördag! xD
Super Lördag är när jag gör en Challenge.. För er..  SOm inte vet det redan! xD
 
Men jag vet inte.. vilken Challenge jag ska göra denhär veckan! xD
Så jag behöver hjälp av er, kommentera Challenges förslag!! xD
Så ska jag nog spela in det imorgon så jag hinner redigera den klart i tid så... Denhär Super Lördan faktiskt släpps på en Lördag för en gångs skull! xD
 
Så kommentera alla Challenges ni kan komma på!! xD
Det kan vara vilken Challenges som helst, från vem som helst! ;)
 
Jag behöver eran hjälp nu, hörni! xD
 
Så kommentera förslag nu!!! xD
Så gör jag en av dom Challenges till veckans Super Lördag! xD
 
Förresten, Glöm INTE att tipsa om vilka spel jag ska göra spelvideos av! ;)
Ni kan kommentera spelförslag på dethär inlägget, eller scrolla ner till inlägget "Förslag På Spel? ;)"
 
Så kommentera förslag på Spel och olika Challenges!! xD
 
Bloggar mera imorgon, godnatt hörni! ;)
HEJDÅ!!! xD 
 
 
 
 
 
 
 Lägger upp dagens YouTube bild nu! xD
Men såhär känner jag för PewDiePie och Cry!! :D
Dom är bara... Perfekt!! xD

Kommentarer
Postat av: Pumpkin

OMG bilden är så san, haha!! XD Men Challenges tycker jag Cinnamon Challenge!! :3 Eller bara filma nånting, vi blir nöjda för vad du än gör i dina videos, för att du är BÄST! XD

Svar: Aww, Tack! :D
Dizzed och kirby8

2014-03-13 @ 21:02:51
Postat av: Anonym

Den bilden beskriver ju dig, Dizzed!!!

Svar: Tycker du? xD AWWW!!!! :D
Dizzed och kirby8

2014-03-13 @ 21:03:23
Postat av: Cutie

Haha, OMG bilden är bara.. Så sann!! xD Challenges: Salt And Ice challenge, Chubby Bunny kanske (Med bara dig) Not My Arms Challenge (Med Mich eller nån) eller NÄSTA SPELVIDEO!!! xD

Svar: Ja, bilden är så sann!!! xD Tack för alla Challenges idéer!! :D Kan tyvärr inte göra nästa spelvideo som veckans Super Lördag men nästa Spelvideo kommer ändå snart!! xD
Dizzed och kirby8

2014-03-13 @ 21:05:24
Postat av: Mille

Håller med Anonym!! Bilden beskriver ju dig!!! :D För att du är rolig, cool, snygg, söt, GirlGamer bara.. Perfekt!!! xD

Svar: Aww, TACK!!!! xD Första gången nån säger nåt sånt till mig!!! :D
Dizzed och kirby8

2014-03-13 @ 21:08:48
Postat av: Pumpkin

Seriöst Dizzed? XD det kan nästan inte vara första gången någon säger du är parkett, för det är du! XD Är du säker att ingen kille eller nåt har sagt det till dig för du är verkligen Parfekt?? c: nu låter det bara fel men.. XD

Svar: Aww, TACK så mycket! xD NEEEJ ingen har sagt nåt sånt till mig, verkligen inte! Dom flesta tycker bara jag är helt CRAZY eller konstig eller nåt sånt! xD Är till och med för blyg för att prata med andra människor! xD
Dizzed och kirby8

2014-03-13 @ 21:17:50

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0