Äkta Vänner..

Hej alla! :D
Ännu ett till "Seriöst" inlägg.. Även fast, dom inte brukar vara så seriösta! xD
 
Men nu tänkte jag prata om "Äkta" vänner iallafall! xD
 
Asså, det är inte lätt att få vänner, iallafall för dom flesta, vissa personer kan nästan bara knäppa med fingrarna och vips, få en ny vän! Medans för andra (Som jag) är det väldigt svårt att få en ny vän!
 
Det kan bero på att man är te. x för blyg eller nåt liknande!
Ibland känns det som om jag bara har en vän, Paolina förstås!
 
En vän som Paolina kan man lita på, en BFF!
Medans mina andra.. "Vänner" kan kännas lite sådär!
Ibland känns det som om dom utnyttjar mig eller nåt sånt, vet inte varför! xD
Visst, mina andra vänner är riktigt schyssta (?) ibland, men helt plötsligt så kan dom vända sig imot mig och bara vara med varandra!
 
Ja, det är så jag känner! :D
Kom ihåg bara, man kan inte lita på alla, inte alls, berätta inte allt för vem som helst, även om du tror att det är din vän, dom är kanske mycket värre än vad du tror!
Jag har gjort nåt mot en av mina vänner som var dåligt, men.. Jag ångrar inte det!! xD
Först ångrade jag det, men inte nu! >:)
Vet inte varför, kanske för att jag är ond? xD >:)
Jag säger INTE nu att man bara ska förråda sina vänner, nej, nej, NEJ!
 
Ahja, bäst att jag slutar här, innan.. Jag avslöjar något mer! xD
Ahja, bloggar mera senare, HEJDÅ!!! xD
 
 
 
 
Varför måste detdär vara sant? 😣 
 
 

Kommentarer
Postat av: Pumpkin

Åhhh vilket bra inlägg!! Det är så sant allt du skriver, men komihåg, du har oss, dina läsare och DizzedArmy, och vi vänder oss aldrig imot dig! XD

Svar: Aww, Tack!! :D DizzedArmy!! xD
Dizzed och kirby8

2014-03-18 @ 17:53:20
Postat av: Cutie

Skit bra inlägg!! Bilden är så sann!!

2014-03-18 @ 17:53:52
Postat av: Anonym

Gud vilket bra inlägg! Du är en av dom bästa bloggarna!! Är så trött på alla tjejer som bloggar om smink och skönhet och massa sånt! Medans du bloggar om spel, mycket bättre! Både dina oseriösa och "seriösa" inlägg är skitbra, haha!

Svar: Aww, Tack!! :D Du förstår inte hur glad jag blir!!! xD
Dizzed och kirby8

2014-03-18 @ 17:55:42

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0