Minecraft… Igen! xD

Hej alla! :D
Vet ni? När jag är typ skit arg eller nåt sånt oih nån pratar med mig, och nämner något med PewDiePie (Hehe. xD )
Då blir jag helt "JAG BRYR MIG INT.... Vänta, va? :D "
 
Han ska vara med i radio har jag hört nu iallafall! xD
Haha! xD
 
Iallafall, jag har ÄNTLGEN hittat mitt hus igen i MineCraft!!! :D
Jag gjorde bara en kompass och fick typ gå/flyga skit länge, men sen visade den ungefä vart mitt hus var och jag bara "JAAAA!!!! :D ".
 
SÅ det är ett tips till er som inte hittar hem igen på MineCraft, använd en kompass! ;)
Kommer kankse tipsa om mer MineCraft tips senare idag! ;)
 
Ahja, Bloggar mera senare, HEJDÅ!!! xD
 
 
Ok, jag hittar ingen ny bild jag kan änvända just nu, hehe! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0