Idag!! xD

Hej alla! 😄
Förlåt för dålig uppdatering, Mich har köpt spelet Watch Dogs och SHIT vad kul det är!!! xD

Du kan gå runt and Hack and Shit!! xD
Det är skit kul! xD

Såg att PewDiePie spelade det och efter de ville jag bara ha det!! xD

Iallafall, imorgon ska jag till teatern (För att Mich går på teater så.. Ja! xD )

Vill egentligen kolla på mer YouTube, men hinner inte... Shit! 😣

Kommer uppdatera MYCKET mera imorgon, Ok? 😉

Ahja, Bloggar mera senare, HEJDÅ!!! xD


Haha, bra minnen, Pewds!! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0