Idag! xD

Hej alla! :D
Tänkte göra lite mera Minecraft tips senare! ;)
Iallafall, så har jag varit hemma ifrån skolan idag.. Och igår.. Och i förrgår! :D
Så då har jag haft en massa tid med att spela spel! xD
 
Just nu kollar jag runt på YouTube videos, ovanligt va? ;) xD
OCH förresten, kommer uppdatera MYCKET mer från och med idag, ok? ;)
 
Har förresten tappat bort mitt hus i Minecraft.. Igen! :(
VARFÖR måste det hända nästan hela tiden när jag går nån annan stans?
Hoppas jag hittar det snart iallafall! xD
Inte för att.. Ni skulle bry er men..
 
Ska kolla vidare på YouTube nu! ;)
Ahja, Bloggar mera senare, HEJDÅ!!! xD
 
 
PEWDIEPIE ÄR I SVERIGE!!!!! :D xD
Awesome!!! :D
Ok... Varför skulle han INTE besöka Sverige.. Han kommer ju från Sverige... MEN ÄNDÅ!!!! :D


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0