Videobloggare nu!! xD

Hej alla! :D
Japp, från och med nu är jag ju en videobloggare!! xD
Jag ska videoblogga om spel, smink och mer!! xD
Men.. Jag vill ändå få förslag, har ni några förslag för exakt VAD jag ska göra för videos?? ;)
 
Skulle bli JÄTTE glad om ni tipsade nåt te. x Challenge, Tag saker, nåt typ av spel och mer!! xD
Förlåt OM jag tjatar om min videobloggning, är bara så gld!! xD
 
Så tipsa JÄTTE gärna för typ av videos!! xD
Och glöm inte min frågestund heller! ;)
Den hittar ni HÄR! ;)
 
Hejdå!! xD
 
 

Kommentarer
Postat av: Micke

Hej!
Jag tycker för videor: Musikvideos (Vet att det kanske låter konstigt, men nästan ingen annan har gjort det, ta bara typ din favoritlåt eller nån annan och gör en cool musikvideo!) och din vardag typ! :)

Svar: Ok, tack för tipsen!! xD
Dizzed och kirby8

2014-01-24 @ 16:35:41
Postat av: Pumpkin

Gör en Sanning Eller Konka video!! xD Skulle vara coolt!! ^.^

Svar: Bra ide!! xD
Dizzed och kirby8

2014-01-24 @ 16:36:33

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0