Videoblogga?

Hej alla! :D
Fick för ett tag sen en kommentar av Pumpkin! ;)

Hon frågade om jag skulle bli VideoBloggare!
 
 
Hehe... Vill bara först säga TAAAAAAAAAACK för kommentaren!!! xD ;) :) :D
 
Men jag funderar faktiskt på att videoblogga, och då inte BARA om smink och Haul (?), (Jag menar INTE att det är fel att videoblogga om smink och Haul och mode och sånt, det är bara inte MIN grej!)
 
Men lite sånt, men iallafall så ska jag isåfall videoblogga om spel, pyssel, djur, LITE smink... Ja, det jag gillar! ;)
 
Min första video ska nog handla om när jag spelar, för det är roligare och enklare att filma!! xD
Men isåfall, VAD för spel?? Kommentera! :P
 

Kommentarer
Postat av: Pumpkin

OMG!!! Min kommentar kom MED!!!! :D :D <3 xD
Men spel tycker jag: Super Mario, Just Dance xD, Lego Marvel ( xD ), och… Mer! :)

Svar: Haha! xD Kanske det, Lego Marvel kan jag KANKSE, och det finns en stor chans till att jag kommer videoblogga om Super Mario men Just Dance.. Vet jag inte riktigt.. Tycker det är pinsamt att dansa för andra! xD Men kanske! ;)
Dizzed och kirby8

2014-01-01 @ 16:25:31
Postat av: Anonym

MINECRAFT!!! :D Videoblogga om Minecraft (om du vill)!! :D

Svar: Haha! xD Ja, kanske, har inte spelat det förr! xD Så det blir nog kul att prova! ;) :)
Dizzed och kirby8

2014-01-01 @ 16:26:05
Postat av: Lovely

Jaa, videoblogga! :D Du är ju så snygg och fin och snäll (Men lite ondskefull, haha) Och såå, men haja, spel, tycker jag Just Dance eller Super Mario! xD

2014-01-01 @ 16:27:14
Postat av: paolina9

hej!Disney infinety (vet inte hur det stavas)med din "arme"

Svar: AWESOME idé!!! 😱😆
Dizzed och kirby8

2014-01-02 @ 16:14:01

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0