Video prat!! xD

Hej alla! :D
Tänkte att det var dags för lite video-prat igen, haha!! xD
Men ahja, ville bara att ni skulle förstå! ;)
 
Vad Ska DU Göra För Videos?

Spel-Videos! xD (Att jag spelar spel och ger betyg och det! xD ) , Sminkvideos (Ibland)
Tag saker xD och Challenge! xD
 
Hur Ofta Kommer Du Släppa Dina Videos?
 
Vet inte riktigt, men skulle trr typ en gång i veckan! xD
 
Vart Kommer Du Lägga Upp Dina Videos??
 
YouTube!! xD
Och kanske några på VideoFyMe! :)
 
YouTube: Dizzeds
VideoFyMe: Dizzed
 
Japp, det var det! xD Om du har nån till fråga så är det bara att kommentera! ;)
 
HEJDÅ!! xD
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0