Video PRAT!!! :D xD

Hej alla! :D
Förlåt om jag pratar så mycket om mina videos, men jag är SÅ spänd på att släppa dom!! :D
 
Om du inte orkar läsa mitt prat om mina videos, så skrolla ner till mitt förra inlägg! xD 
 
 
 
Är klar med 1 men har typ börjat på 20!! xD
Men ja ska göra videos om: Spel, Lite Smink, Challenge och sånna här "Tag" saker! xD
Kommer bli GRYMT och SUPERKUL att göa dom, tack vare er!! xD <3
 
Men först måste jag bli klar med min design, på bloggen OCH på YouTube! xD
Kämpar hårt varje dag med det, loovar! ;)
Ahja, har ni några tips om vilka videos jag ska göra? Kommentera isåfall JÄTTE gärna! ;)
Även du, Paolina, alla mina vänner och mina fans (Om jag har några xD), TIPSA MIIIG!!! xD
 
Ahja, Hejdå! ;) :) :D
Hittar ingen annan bild, såå jag bjuder på denhär! ;) :) :D
 

Kommentarer
Postat av: Paulina 9

Hehe! Hej.....du och jag moste bara gjöra smothichallage(säkert fel stavat)om du vill!?

Svar: JAA!!! 😝 Awesome idé! 😉
Dizzed och kirby8

2014-01-14 @ 22:25:47
Postat av: Paolina9

Hehe!hej............vi moste bara gjöra smothichallage (om du vill)kom den här kommentaren två gånger det vart konstigt när jag skulle kommentera..!

Svar: 😝😝😝
Dizzed och kirby8

2014-01-14 @ 22:36:34

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0