Svar Om Mina Videos!! 😆

Hej alla! 😄
En frĂ„gade mig nĂ„gra frĂ„gor om mina videos nĂ€r jag blir videobloggare! 😝

Tack SÅ mycket för era kommentarer, Ă€lskar dom! â€đŸ˜ŠđŸ˜†

Men ok, men nu nĂ€r jag passar pĂ„ sĂ„ ska jag berĂ€tta lite om mina videos! 😉

1. NÀr kommer första videon!?

Svar: Ja, om ungefĂ€r 1-7 dagar! 😉
Lovar att den kommer sen! 😝

2. Hur ofta kommer du lÀgga upp videos?

Svar: Jag kommer FÖRSÖKA lĂ€gga ut en video i veckan! 😉 😝

Hoppas du blir nöjd med svaret! 😉
Men övriga frĂ„gor kommer hĂ€r, sĂ„ ja! 😉

Vad ska du göra för videos!?
Har skrivit det i nĂ„gra inlĂ€gg innan! 😉
Men jag kommer VideoBlogga om: Spel (NĂ€r jag tĂ€star spel) , lite smink, Challenge 😝, och sĂ„nna hĂ€r "Tag" saker, eller vad dom nu heter! 😉

Vad heter du pÄ YouTube och VideoFyMe?
Youtube: Dizzeds
VideoFyMe: Dizzed

Det var allt, om du undar nĂ„t sĂ„ Ă€r det bara att kommentera och frĂ„ga! 😉😝
HEJDÅ!! 😝😝😝



Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (det Àr bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du sÀga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jÀtteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0