Skolan Idag! xD

Hej alla! :D
Har varit.. inte direkt en "Normall" tråkit skoldag idag.. men nästan! :D
Jo, första lektionen var NO, då pratade vi om "Vårt Universum" -.- .. Men ahja! xD
Och då skulle vi visa vårt solsytem eller ja, göra en "Modell" av det, och då fick några i klassen vara planeter, och en solen, en pluto, ja, ni fattar, va!? ;)
 
Jag fick va en planet, jag var Mars! xD
Och min kompis Hanna var "SOlen" och jag skulle vara typ 44 meter ifrån "Solen", eftersom jag var Mars! xD
Så jag fick gå ut, utomhus alltså, och fick stå där, mitt i ALL SNÖ, och frysa.. Jag glömde SÅKLART att ta på mig en jacka... :S :D
 
Och så blåste det SÅKLART, så jag frös SKIT mycket!! xD
Och sen när alla "Planeter" var uppställda, så gick en i min klass runt och filmade oss! xD
Och sen, ÄNTLIGEN, när jag skulle få gå in igen och värma mig, så kom min lärare ut och sa "Nu är det rast"
jag bara "O.O" men ahja, det var kul! xD
 
Sen på slutet av dan så kom Saga tillbaka! :o (Hon var min kompis, fast hon bytte skola, men nu var hon tillbaka! xD )
 
Hon satt på Paolinas plats.. Hehe! >:)
Ahja, nog med den "Konstiga" skoldan! ;)
 
Ska lägga upp en video snart, eller imorgon! xD
Ahja, HEJDÅ!!! xD
 
 
Bjuder på DUMLE!! ;D Vem vill ha? >:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Har några frågor om dina videos när du blir en videobloggare! 😉
1. NÄR kommer första videon!?
2. Hur ofta kommer du lägga upp videos? En gång om dan, en gång i veckan eller en gång i månaden eller nåt annat?

Hejdå!

2014-01-16 @ 17:22:19

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0