Ska jag videoblogga!?

Hej alla! :D
Börjar bli mer osäker på det här med att "VideoBlogga"... :(
Liksom, det verkar ju JÄTTE kul att videoblogga ju!! xD
Meen.... Jag är faktiskt.. Rädd! :(
Jag vågar inte spela in mig själv och prata, för att jag HATAR min riktiga röst, den låter SÅ ful.. :(
Och dethär säger jag inte bara... Jag menar det...
Och så tycker jag att jag är ful! xD
 
Vet inte om jag vågar... :(
Jag är alltid rädd för att få kritik... För mitt utseende och min röst.. Vet inte varför... Bara är det! :(
 
Jag vet att man ska tåla kritik... Men endå, man vill ju endå inte ha det.. :(
 
Jag verkligen HATAR min riktiga röst.. Den låter så ovanligt!! :(
Men jag vet inte... Har alltid ÄLSKAT att göra videos, och jag har alltid velat videoblogga! xD
 
Men jag vet bara inte.. :(
Hejdå!
 

Kommentarer
Postat av: Micke

Hej!
Såklart ska du videoblogga, nästan alla ÄLSKAR din blogg! xD
Till och med jag, och jag är en kille! ;)
Vem bryr sig om din röst låter fult (om den ens gör det)
Det är ju inte rösten eller utseendet som räknas, det är insidan! ;)

Även om din röst låter annorlunda så kommer dina fans ALLTID att älska dig! :D <3

Så videoblogga! ;)

Svar: Aww, tack! :D Mår bättre nu, tack! ;) :)
Dizzed och kirby8

2014-01-09 @ 22:13:13
Postat av: Loevely<3

Håller med dig, Micke! ;)
Så gulligt av dig att skriva nåt sånt, önskar att alla killar var som dig, Micke! xD :D

Föresten så tycker jag att du SKA videblogga!! :D

2014-01-09 @ 22:19:20
Postat av: Pumpkin

SÅKLART ska du videoblogga!!! :o :D
Även om din röst låter konstigt eller ovanligt, så kommer jag ändå ÄLSKA din blogg! ;) :) :D

Hejdå! ;D

Svar: Taack! :D
Dizzed och kirby8

2014-01-09 @ 22:20:41
Postat av: Paulina9

Din röst låter inte konstig! Kag LOVAR och jag hör den typ varje dag i skolan! Och vad mycket fanns du har😮👍

Svar: Taaack!!! 😝 Ska VideoBlogga nu! 😉
Dizzed och kirby8

2014-01-12 @ 22:30:06

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0