Min Video!!! xD

Hej alla! :D
Nu har jag lagt upp VIDEON! xD
Hehe.. Det är typ.. Nån slags reklam om att jag ska videblogga... Äh, glöm det, se videon istället, om jag försöker förklara blir det bara dumt! xD
 
Ahja, här är den!! xD
 
 
Hehe, det kommer bättre videos från mig, jag LOVAR!! xD
Men jag har ju pratat läänge om videobloggningen, så ville inte att ni skulle tröttna eller vad man nu säger, så här har ni den!! xD
 
Ahja, hoppas ni gillade den isåfall!! xD
 
YouTube: DIzzeds
 
Hejdå!! xD

Kommentarer
Postat av: Mi

Åh, wow, kommer bli grymt! ;D Längtar till din första spel-video redan!! c:

Svar: Hehe, Taack!! xD
Dizzed och kirby8

2014-01-24 @ 13:43:24

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0