Jag vill ha MJÖLK!! xD

Hej alla! :D
Rubriken passar inte ens in på inlägget, men jag är faktiskt sugen på ett glas mjölk!! xD
Men jag ville bara blogga lite! ;)
 
Nyss har jag och Paolina varit ute till snö-backen och jag är SÅÅ kall nu! xD
 
Men ahja, jag kommer få pizza idag till middag, heheheee!! :P 
Sen efter maten ska jag försöka hinna se typ.. 1000 filmer!! xD
 
Mer har jag nog inte att säga, haha! ;)
Men ahja, vi ses!! ;D
HEJDÅ!!! :D xD :) ;)
 
Förlåt om jag är mtjatig om Randall, men han är det sötaste jag NÅGONSIN har sett!! xD
 
Förresten, har ni några tips om designen på min blogg? ;) :)
KOMMENTERA förslag!! xD
 

Kommentarer
Postat av: Pumpkin

Typ Dusty, Loki och Randall på din header! xD När jag ser dom tänker jag bara på din blogg! xD c:

Svar: Ok, tack för tipset! xD
Dizzed och kirby8

2014-01-18 @ 18:45:08
Postat av: AnimalsForLife

Åhh, vad gulligt av dig att skriva nåt sånt, Dizzed! <3
När jag läste: "Randall Är det gulligaste jag NÅGONSIN sett" vill jag bara krama dig, jag vet inte varför, men det var så gulligt skrivit!! xD

Inte för att förstöra stämningen, men du är typ den enda som är KÄR i Randall! xD

Svar: Haha, tack.. tror jag! xD
Dizzed och kirby8

2014-01-18 @ 18:47:18
Postat av: Love

Haha, jag fattar inte att du älskar Randall!! :'D
Du är typ den enda som gör det!! xD

Alla jag känner (förutom du, haha) gillar Sulley eller Mike, men såklart, väljer du Randall! xD

Älskar din blogg, och att du är så ovanlig och vågar visa din åsikt! :D xD

Svar: Tack! xD Haha! :D Randall är BÄST!! :D xD
Dizzed och kirby8

2014-01-18 @ 18:49:18

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0