Idag! xD

Hej alla! :D
Förlåt att jag inte bloggat tidigare, Paolina var här och så! ;)
 
Men idag är det Måndag (Som ni sääkert vet!! xD ) Och det var den jobbigaste dan NÅNSIN!! -.-
 
Idag fick jag även reda på att det är Innebandy-turneringen på Torsdag, och... Jag är USEL på innebandy... :(
 
Ahja, imorgon ska jag försöka att spela in en liten video som kommer typ i slutet av veckan eller tidigare! ;)
Men så länge kan ni väl kolla in min YouTube-kanal, där jag släpper videosarna! ;)
 
YouTube: Dizzeds
 
Ahja, det var det, bloggar senare, loovar! ;)
Hejdå!!! xD
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0