Frozen - Filmen

Hej alla! :D
Hehe, har kommit hem nu! ;)
Jag såg filmen Frozen för er som inte vet! ;) xD
Den var såå bra!! xD
 
Eller ja.. Den heter ju Frost på svenska, men jag tycker Frozen låter bättre, vet inte varför! xD
 
Ahja, funderar på att ge betyg på filmer, verkar kul, så varför inte prova? ;)
Isåfall ger jag Frozen (Frost) 9 av 10 poäng!! xD
Den var jätte bra!!! xD
Hehe, det är iallafall min åsikt! ;)
 
Min favorit: Vet inte.. Kanske Elsa! xD
 
Eller renen, den var som en hund!! xD
Himla små bilderna blev.. xD
 
Ahja, rekomderar verkligen den här filmen! xD
Hejdå!! xD
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0