Dom 5 BÄSTA spelen! :D

Hej alla! :D
Tänkte göra nåt speciellt här på bloggen! ;)
Såå.. Ska tipsa dom 5 BÄSTA spelen (Som jag tycker då.. xD)
Alltså.. 2 Till Iphone, 3 till datorn! ;D
 
1. Bad Piggies! :D (Iphone/iPad)
 
 
Jääätte kul! xD
Jag ÄLSKAR dethär spelet, och det är extra kul att man får vara grisarna för en gångs skull än fåglarna i Angry Birds! xD
 
Det är jättekul, man bygger egna bilar/båtar/flygplan... Vad som helst, helt enkelt! ;)
Och så ska man hjälpa grisarna! >:D
 
Det kostar pengar ibland... Men bara 7 kr, men det är det värt! ;)
 
 
2. Dizney Infinity! :D (TV)
 

 
 
I början kanske det inte är såå kul, för man fattar typ inte vad man ska göra.. :s
Men när man väl börjar fatta så blir det helt plötsligt JÄTTE kul! :D
Man kan bygga VAD som helst, göra äventyr och uppdrag och mer! :D
 
Och det är MYCKET roligare när man är sin favorit-Dizney figur! xD
Min favorit är Randy (Från Monsters INC) Jag vet, han är skurken i filmen, men skurkarna är SÅÅÅ mycket bättre än hjältarna! >:D (Enligt mig xD)
Och Randy är awesome, och sååå gullig!! xD
 
Han är såå min favorit Dizney-Figur NÅNSIN!! xD :D
 
3. Super Mario Bros!! (TV)
 
 

 
 

 Oj.. Liten bild! xD
 
Men Super Mario är det BÄSTA spelet nånsin, har jag tyckt sen jag var liten! ;)
 
Men jag har typ klarat av ALLA Super Mario spel jag har, därför får den vara på NR 3 JUST nu, fast det är fortfarande det bästa spelet! ;) 
 
ÄLSKAR Bowser, han är såå söt! xD :D
 
Fast Yoshi är HELT klart bäst! xD
 
4. Lego Marvel (Tv)
 
 
 
Hehe, det här spelet är faktiskt VÄLDIGT kul! xD
Har inte direkt varit såå stort fan av super-hjältar precis.. Men skurkarna är återigen BÄST!! xD
 
Jag önskar att man kunde vara skurkarna... Hehehheeee.. >:D :D
Men spelet är ändå JÄTTE bra! :D
ÄLSKAR bara Lego-Spel! xD
Min favorit där är Loki, HELT klart! ;) :) :D
 
Han är såå AWESOME!! xD
Och han är ju en av skurkarna! ;) :) 
Vilket gör han ÄNNU mer AWESOME!! xD
 
5. Jelly Splash (IPhone/iPad)
 
 
Hehe.. Jelly Splash har jag fastnat i!!! xD
Det är jätte kul! ;D :D :) ;) :P
Brukar inte gilla sånna spel, men dethär var såå kul! xD
 
Hejdå! xD 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0