Dåligt Uppdatering.. 😣

Hej alla! 😄
Förlåt för att det har varit en sån dålig uppdatering på bloggen idag... Klockan är ju tillochmed 10 på natten!! 😝😝

Ahja, jag var iallafall i stan idag, så det är därför jag inte kunnat blogga idag! 😉

Jag köpte: Smink, Film, Dizney-Infinity grejer 😝, en bok och mera!! 😝😝😝
Jag köpte filmen Monsters Univursety (?) jag vet inte direkt VARFÖR men ändå, Randy är med ju! 😉😊😂😝
Och så köpte jag The Hobbit (Boken) 😝
Jag har sett filmerna av The Hobbit, och dom är bra, så jag köpte boken nu! 😝😝

Sen. Gick jag på Bio, den nya HungerGames filmen, Cathing Fire eller nåt sånt hette den! 😉
Den var bra, men SÅÅÅ spännande!! 😱😱

Ahja, hejdå! 😝😝😝



Kommentarer
Postat av: TheNerdxD

Skulle vilja tipsa om Sagan Om Ringen böckerna och filmerna också! Dom är efter The Hobbit och är mycket bra! Läs både böckerna och se filmerna skulle jag rekommendera, fast du kanske ska se filmerna först! ;) Bra blogg! :D

Svar: Taack! :D Hehe, ok, tack för tipset! ;) xD
Dizzed och kirby8

2014-01-18 @ 11:10:56
Postat av: Pumpkin

Men det gör inget, vi förstår, om du behöver ta det ledigt en dag från bloggen så gör det! ;) (Men hälst inte för jag älskar din blogg, haha! xD ) Ahja, jag har också sett The Hobbit, dom är sjukt bra! xD :D

Svar: Ja! xD Taack så mycket! ;D xD :D
Dizzed och kirby8

2014-01-18 @ 11:12:20
Postat av: Pumpkin

Förresten, ÄLSKAR att du är som ett barn, men SAMTIDIGT en tonåring.. Alltså, att du köper Monsters Universety (Som Jag! xD ) MEN läser The Hobbit, Jag ÄLSKAR det! :D… Okej, du fattar inte.. -.- .. Men jag ÄLSKAR att du är lite barnslig!! Fortsätt vara DU! ;) :)

Svar: Emm.. Ja, men TACK! ;) :) :D
Dizzed och kirby8

2014-01-18 @ 11:14:33

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0