Coola Saker! xD

Hej alla! :D
Ni kanske vet det, men jag verkligen ÄLSKAR filmer och spel!! xD
Är typ beroende!! xD
Ahja, tänkte visa några spel/film grejor som jag har! xD
 
Super-Mario Schack!

 
ÄLSKAR det! xD
EN är dom goda (Mario, Luigi, Peach, Daisy, Yoshi, Toad) Och en är dom onda!! >:) (Bowser, Bowser-Junior, Coombas)
 
Finns på: BR-Leksaker
Riktgt kul, och PARFEKT för dom som älskar Super Mario (SOm jag!! xD )
 
Nightmare Before Christmas Monopol!
 
 
Riktigt kul!! xD
Finns på: BR-Leksaker!! xD
Det är jätte kul!! xD
 
Pac Man Is!
 

Det är isformar med PacMan och spökerna från Pac Man!! xD
 
Jätte bra, för dom som älskar spel! ;)
 
BadPiggies Shampo! 
 

Luktar som hallon! xD
Finns att köpa i stan, minns inte vilken affär! xD
Bra va?? xD
 
Hehe, det var dom tipsen!! xD
HEJDÅ!! xD
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0