Bloggen just nu!! xD (Viktigt Inlägg!!) LÄS! :O :D

Hej alla! :D
Ville bara att ni skulle förstå hur det är med bloggen nu! :D ;) :) 
JO, när jag var liten (Typ 9, 10 år) var bloggen om Panfu! :D
Och jag började med en saga på bloggen, minns ni den? ;)
Ahja, den hette iallafall Panfu Saga  Och ja.. Den handlade om Panfu så klart! ;)
Jag skrev till den näst-sista delen, sen glömde jag den ett tag! xD Och såå...
Nåja, skulle JÄTTE gärna skriva klart den sista delen av den, jag vet att det kanske låter barnslit, men jag vill det! ;) :)
 
Såå... Bli inte förvånade om ni ser, nån dag, sista delen av min Panfu Saga! xD
 
Vanligtvis har jag slutat med Panfu, men jag loggar in ibland, för att se VAD som har hänt och såå.. 
Panfu var ju typ det bästa jag hade när jag var liten! xD
 
Såå.. Ja, nu vet ni det! ;)
 
Kommer KANSKE skriva den sista delen om några dagar, vill få den gjord! ;)
Sen kanske jag börjar med en NY saga, om nåt helt annat, vad tycker ni? ;) :)
 
YAY! xD 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0