Bloggen Fyller 3 År!! :D ;)

Hej alla! :D
Bloggen fyller 3 år!! :D Kan ni fatta det!?
Att jag har haft denna blogg sååå länge, och taack för alla underbara kommentarer, fortsätt gärna kommentera, hehe.. ;)
 
Och som Speciall för att jag har haft denhär bloggen så länge, så kommer jag att....
Ändra Designen
bli VideoBloggare
blogga myycket mera och mer! ;) :) :D
 
Låter inte det bra!? :D
Designen kommer jag jobba på ett tag, men den kommer nog om några dagar! :D
Och jag börjar VideoBlogga om några dagar, KANSKE några veckor! :)
Men jag kommer berätta i en video vilka spel jag ska videoblogga om först! :D Fattar ni? ;)
Ok, kankse inte... ;)
Ahja, ska gå nu! ;) :) :D 
Hejdå! :D ;) :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0