Bad Piggies Grejor!! 😱😍😝

Hej alla! 😄
Jo, idag hade jag ont i magen, så jag fick gå hem ifrån skolan tidigare!! 😆
Heheheee!! 😈
Men nu mår jag MYCKET bättre!! 😱😝😝

Jo, för jag fick BAD PIGGIES grejer som jag beställde från AngryBirds-Shoppen!! 😝😝

Ett ritblock:

Most Love It!! 😍

En JÄTTE stor gosedjurs gris!! 😝


Har ALLTID velat ha en sån här asså!! 😱😝😝

Och en Bad Piggies julstrumpa:

Hehe, vet att det inte är jul nu, men jag såg denhär på Angrybirds-Shoppen och var TVUNGEN att köpa den!! 😍😍

Ahja, nog med det! 😉
HEJDÅ!!! 😝😝


Kommentarer
Postat av: Pumpkin

Älskar den där katten i bakrunden på bild 2!! xD Haha, Swag! B)

Svar: Haha!! xD Hade inte ens märkt henne när jag tog bilden!! xD
Dizzed och kirby8

2014-01-22 @ 14:29:57

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0