5 tips till en poppies blogg! xD

Hej alla! :D
Vill inte påstå att min blogg är "Poppis", men kommer ändå göra 5 tips till en poppis blogg! :D
Det är TIPS till en poppis blogg, INTE HUR  Man får en poppis blogg, ok! ;)
 
1. Gör en unik design (Med bara det du gillar)

På det sättet blir din blogg speciell och du trivs själv med den! ;)
 
2. Skriv INTE föör långa inlägg..

För annars kan man tröttna, men man vill ändå inte bara se ett inlägg där det står några ord Te.x "Har inte gjort så mycket idag" varje dag.. Man vill ha lagom långa inlägg! (tror jag) xD
 
3. Lägg upp bilder och videos! :)

För då blir det.. Extra kul, eller vad man nu ska säga! ;) Tips: En bild eller video pär inlägg! ;)
 
4. Skriv om olika saker, inte samma sak varje dag! :D

För då blir det mer speciellt, och din blogg kommer passa för alla! ;)
 
5. Tål kritik, klaga inte så mycket på din blogg! ;)

För då visar du att du är stark, och att du inte är en skvallrare! :D
 
Såå.. Det var dom! Man måste inte följa dom här såklart, inte ens jag följer alla, och det är mina tips! xD
Ahja, hejdå! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0