YouTubers!! xD

Hej alla! :D
Har inget att göra, så jag tänkte, har ju inte bloggat så mycket om Youtube ju!! xD
Har varit lite sådär idag i skolan och så, men när jag kom hem kollade jag på YouTube!! xD
Jag kollar på typ.. PewDiePie, Cry, Min Kanal (Fast mest dom andra kanalerna xD ) Clara Henry, Misslisibel (Börjar se på henne nu) och sånt!! xD
 
Det får mig ALLTID på bättre humör!! xD
YouTube är BÄST!! ;)
 
Annledningen till att jag lägger upp dom mesta videorna på youTube istället för VideoFyMe är nog... Vet inte!! xD
Youtube känns det som om jag hör mer "Hemma" på om jag säger så! xD
VideoFyme använder jag mest bara för att kolla på andra videos!! xD
 
Ahja, hursomhelst, min YouTube kanal kommer jag lägga upp.. Spelvideos, och såklart Super Lördag!! xD
Sminkvideos kommer KANSKE ibland då och då, men då är det för det mesta ansiksmålningar, för det tycker jag är roligast!! xD
 
Och så är jag ju en Vloggare också!! xD
 
Youtube: Dizzeds
VideoFyMe: Dizzed
 
Ahja, ska fortsätta spela och kolla in Youtube, bloggar mera senare, Stay Awesome!! xD
HEJDÅ!!! xD
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0