Topp 5 BÄSTA spel - Mobil Spel!! xD

Hej alla! :D
Kände för att blogga så jag tänkte.. Varför inte tipsa om flera spel?? xD
Jag har redan skrivit dom Topp 5 BÄSTA data spelen, nu ska jag skriva om Mobil Spelen! ;)
 
Så då börjar vi!! xD
 
1. Bad Piggies!!
 

 
 
JÄTTE KUL!!! xD
Ni har säkert spelat Angry birds? Tycker ni att grisarna är bättre än fåglarna? Skit isåfall i fåglarna, hjälp grisarna att sno äggen istället!! xD 
 
Den Kostar: 7 KR!! xD (Eller mer)
 
 
2. Geometry Dash!
 
 
JÄTTE KUL!!! xD
Man är en kub och så ska man.. Klara banorna! xD
Alltså när man trycker på skärmen hoppar kuben!! xD
Kanske låter inte så kul, men det är det, tro mig! ;)
 
Jag älskar även att man kan ändra färg och "Ansikte" på kuben!! xD
 
 
ÄLSKAR dendär blicken!! xD
"What Ever"! xD
 
Den kostar: 15 kr (Tror jag) Men det finns en gratis verision som är ungefär lika dan! ;)
 
 
3. Jelly Splash!
 

 
Det är verkligen JÄTTE kul, men jag varnar dig, man fastnar i det!! xD
Det Kostar: Vet inte... Bra va? xD
 
 
4. Flappy Bird!! 
 

 
DAMP SPEL!!!! xD
Men ändå JÄTTE KUL!!! xD
 
Klicka på skärmen så fågeln hoppar, undvik rör och.. mark! xD
Enklare än så är det inte! ;)
Ok, vem försöker jag lura, Flappy Bird är hopplöst! xD
 
Det har TYVÄRR tagist bort från Appstore, fråga mig inte varför, vet inte! xD
Men om man inte har laddat ner det innan, så kan man köpa andra verisioner av spelet som Splashy Fish
eller nåt sånt!! xD
 
Fast originalet är såklart Flappy Bird! ;)
 
 
5. Pac Man!!
 
Det är roligare än vad man tror, faktiskt, speciellt för alla Gamers! ;) xD
 
Det Kostar: Vet inte... Återigen: Jag är BÄST på dethär!! xD
 
 
Ok, det var alla tips, nästa spel tips blir om TV-Spel! ;)
 
Bloggar mera imorgon, HEJDÅ!!! xD
 


Kommentarer
Postat av: Pumpkin

Du är VÄRLDENS bästa spel bloggare!! c: Vill bara att du ska veta det, haha! xD

Svar: Haha, ok, tack!! xD
Dizzed och kirby8

2014-02-24 @ 22:10:33

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0