Dom 5 Bästa Spelen EVER!! xD (Enligt Mig) ;)

Hej alla! :D
Jag gillar ju verkligen att tipsa andra, om ni inte redan visste det! xD
Ahja, så då ska jag tipsa om dom 5 BÄSTA spelen! xD
Igen.. För att... Det är kul! xD
 
Kom bara ihåg att dom inte är i ordning... Tror jag!! xD
 
MEN nu är det BARA data-spel! ;)
 
1. Drago Adventure! xD
 
 
Jätte kul och gulligt spel!! xD
Man är en freakin drake (Dendär oranga, som tar all uppmärksamhet, som är på bilden) och ska typ..
Vet inte, rädda världen eller nåt! xD
 
Ni kan spela det HÄR!
 
2. Bomb It! 
 
 
 
Det är SÅ kul!! xD
Man får välja vilken "Robot" man vill vara, och så ska man försöka att slå ut dom andra med bomber, gevär och andra aggresiva saker!! xD
 
Det är lugnt, det är brnvänligt! ;)
 
Ni kan spela det HÄR!
 
 
3. Uphill Rush!
 

Hehe, har ingen bild på den än! xD
 
Men dethär spelet går ut på att.. Ja, köra motocykel, bil, flygplan, DJUR, vad man vill! ;)
Man får välja karraktär och så, det är verkligen JÄTTE kul, speciellt för dom som älskar Racing-spel! xD
 
Ni kan spela det HÄR!
 
 
4. Frizzle Fras!
 

Har ingen bra bild där heller, jag vet, jag är bäst på dethär! xD
 
Men du är en lila, FLUFFIG boll, och ska klara av alla banor, och samla ihop små fluffiga, gula och gröna fluff bollar och nycklar på vägen! xD
 
Jätte kul spel!! xD
 
Ni kan spela det HÄR!
 
 
5. Får Jakt!
 

Jag ÄLSKAR dethär spelet!! xD
Man är en varg, och ska försöka att fånga ALLA fåren på bondens gård, men akta, så inte bonden ser dig! ;)
Det är verkligen JÄTTE kul, speciellt för dom som ÄLSKAR vargar! ;) (Som jag!! xD )
 
Ni kan spela det HÄR!
 
 
 
Det var alla tips, hoppas ni blev nöjda! ;)
Bloggar mera senare, HEJDÅ!!! xD
 
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Pumkin

SNÄÄLA kan du inte göra spelvideos med dom där spelen?? c:

Svar: Självklart!! xD
Dizzed och kirby8

2014-02-22 @ 17:34:30

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0