Top 5 BÄSTA låtarna!! xD (Enligt Mig)

Hej alla! :D

Kände för att blogga, så varför inte göra en "Topp 5" igen? ;)
Fast nu om mina favoritlåtar!! xD
 
1. She Wolf!
 
 
Tog bara en bild på en varg!! xD
 
Men det är min favoritlåt den är sååå bra!! xD
Den Heter: She Wolf (Falling To Piecers)
Artist: David Guetta Feat. Sia
 
2. Demons
 
Namn: Demons
Artist: Imagine Dragons!! xD
 
3. I Knew You Were Trouble!
 
Namn: I Knew You Were Trouble
Artist: Taylor Swift
 
4. Let It Go
 
Det är en.. Dizney Låt, ja, men jag tycker den är så bra!! xD
 
Namn: Let It Go - Single Verison
Artist: Demi Lovato
 
4. Timber
 
Namn: Timber
Jätte bra!! xD
 
5. Burn!! 
 
Haha, skrattar alltid när jag hör den!! xD
Fråga inte varför... xD
 
Namn: Burn
Artist: Ellie Goulding
 
 
 
Japp, det var alla låtar!! ;)
 
HEJDÅ så länge!!! xD
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0