Tips För Spel Till TV, Mobil Och Datorn! :)

Hej alla! :D
Kommer ge 6 tips på spel! ;)
Alltså.. 2 för TV, 2 för Mobil och 2 för datorn! xD
Det ena är "Gratis" och det andra måste man köpa, men det man måste köpa är awesome! xD
Skoja bara, man måste köpa nästan alla spel!  MWOHAHAHA!!!! xD
 
Ahja, då börjar vi! ;)
 
 
Spel För TV:
 

Då är det spel för Wii! ;)
Vet inget annat sätt att spela spel på TV:n, haha! xD
 
1. Super Mario Bros!

 
Super kul, alla Super Mario spel är ju kul!! xD
Riktigt roligt, med vänner och även ensam! ;)
Det kan man köpa i nån "SPel" affär eller beställa nånstans! xD
 
2. Dizney Infinity/Just Dance!
 

Har tipsat så mycket om Dizney Infinity, så jag tipsar Just Dance med! xD
Dizney Infinity:

 
Hehe, Randy! xD <3
Suyper kul spel iallafall! ;)
Fast roligast med vänner! xD
Finns att köpa i en Spel Affär, eller beställa! ;)
DÅ köper man startpaketet, och då får man Jack från: Pirates Of Carribean (?),
Sully från: Monsters INC/Monsters University
och nån mesig SuperHjälte (Förlåt) från: SuperHjältarna...
 
Men RANDY är bäst, MWOHAHAHA!!! xD
Enligt mig då... Hehe! xD
Just Dance:
 

 
Dethär är Just Dance 2014, men ALLA Just Dance är lika roliga! xD
Jag ÄLSKAR spel, och att dansa xD, Så Just Dance är HELT perfekt!! xD
Finns att köpa i en spel affär återigen, eller att beställa! ;)
Det är skit kul!! xD
 
Spel För Mobil:
 

Bad Piggies!!
 

 
Hehe, vet att jag kanske tjatar mycket om dethär spelet, men det är SÅÅ kul!! xD
Det kostar:  7 kr, men det är det värt! ;)
Det Finns Att Köpa: I Appstore? -.-
 
Jelly Splash!
 
 
Jätte kul, men jag varnar er, man fastnar i det! xD
Kostar: Vet inte, TROR det är gratis iallafall! ;)
Det är jätte kul!! xD
 
Spel För Datorn!!
 
Drago Adventure!
 
 
Jätte gulligt spel!! xD
Och jätte kul! xD
Du kan spela det HÄR!
Min första spel-vdeo TROR jag ska va om dethär! xD
 
Bomb it!
 
 
 
 
SUPER kul!!! xD
ALLA Bomb It spelen är kul, så det spelar ingen roll VILKET du väljer!! xD
Du kan spela det HÄR!
 
 
Ja, det var alla tips, hoppas ni blev nöjda! ;)
HEJDÅ!!! xD
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0