Tips För Olika Saker!! 😝

Hej alla! 😄
Kreativt inlägg va? 😝

Nyss gjorde jag en ansiktsmask, vad ska jag säga om det? Jag tror jag aldrig har haft ett lenare ansikte!! 😝
Men jag brukar ju inte ha ansiktsmask så jag har inte så mycket att gämföra med, hehe! 😅

Men nu tänkte jag ge er tips på olika saker! 😝

Hur man gör en enkel ansiktsmask!

Du behöver en halv avokado (Ja, en halv!! 😝) och en matsked HONUNG!! 😋
Mossa allt i en skål och smosha in i facet, vänta i typ.. 10 minuter eller nåt och skölj av det med vatten! 😝

Tips för GODIS!! 

1. Kexchoklad 😆
2. Dumle 😝
3. Polly (Milkchoco) 😋

Tips För Spel!

Geometry Dash

Jätte kul!! 😝

2. RayMan Run!
JÄTTE KUL!! 😝

3. Flappy Bird! 

Damp-Spel, men mitt highscore är 70 vd är erat? 😉

Ahja, det var alla tips, ja,jag har inget att göra! 😝

Bloggar mera senare, HEJDÅ!! 😝


Kommentarer
Postat av: Pumpkin

Mitt highscore är 84 på flappy bird! xD c:

Svar: Haha, lycko dig, jag har omsagt 70! xD
Dizzed och kirby8

2014-02-27 @ 19:21:32

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0